بنیتابنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

بنیتا بهاره زندگی مامان وبابا

شاید خدا تورابه خاطراین به ما داد که...........

1393/9/12 20:43
نویسنده : بیتا
222 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز نمیدانی چقدر میخواهمت .هنوز نمی فهمی که اینجا  که من ایستاده هم کجاست؟ زندگی کن بهانه قشنگ من برای عاشقی زندگی کن  ......................... عزیزکم این روزها که شاهد قد کشیدن یش و بزرگ شدنت هستم بیش پیش شاکر خداوند هستم  زندگی کن و اروم اروم بزرگ شو ....برایت لحضه ها را پر از انتظار میکنم . عزیزکم برای من تو از بهار هم تازه تری تو از هفت سین شب عید هم زیبا تری تو از خوابها ی شیرین دم صبح زیباتری ....جانکم عزیزکم زعفرانی ترین طعم های روزگار به طعم عا شقانه های من وتو نمی رسند.به خاطر تو هم شده همیشه  ابی میمانم به   خاطر توهم شده تمامروزهای بعد از اینمهربانترخواهم شد......شاید خدا تو رو به خاطر این به من دادکه هم وزن معصومیتت دوستش داشته باشم شاید باید بعدهای بعد از این با هم بخندیم و برقصیم رهای رها.................................. شاید به خاطر این تو یک تکه از من شدی که خدا به من این اجازه رو دادکه تکه های احساسمرو در تو تکثیر کنم عزیزکم من مادری هستم از تبار احساس جانکم دلتنگی هایم را ببوس تا تمام گریبانم بوی تورا بگیرد .....عاشقانه دوستت دارم دلشکستهمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (0)